Důvěra je hezká věc, ale…


Asi všichni si dokážeme představit, jak to v takových přepravních a stavebních firmách chodí. Jejich osobní či nákladní auta opustí brány podniku a zmizí z dohledu, nejednou i na více než den, a jenom čert ví, co se s nimi od té chvíle děje. Totiž přesněji ví to čert a šofér, který má takové auto k dispozici, případně ještě závozník nebo jiný zaměstnanec. A u stavebních strojů, které jsou rozesety po různých staveništích, je tomu nejinak.převoz stavebních strojů
Nic z toho prostě majitel firmy či jím pověřená osoba osobně neuhlídá. Protože člověk se nemůže rozkrájet, ani kdyby šlo o šéfa ze všech šéfů nejšéfovatějšího.
Ovšem kontrola by tu přesto být měla, a to co nejefektivnější. Protože i známá moudrost praví, že příležitost dělá zloděje, a nelze než jí dát za pravdu.
Kdykoliv se řidič firemního auta ztratí z dohledu, kdo ví, zda se věnuje tomu, čemu má! Vždyť si může dát i nepovolenou pauzu, může si dopřát nějakou tu černou jízdu, a kdo ví, co všechno ještě. A kdyby se snad někdo ptal, vymluví se na dopravní zácpu, na objížďku, na poruchu a kdo ví, na co všechno ještě.
A obsluha stavebních strojů si může počínat dost obdobně – může se místo práce poflakovat, může používat jí svěřenou techniku k melouchům.
A všichni svorně si mohou přilepšit i nějakým tím ‚odkloněním‘ pohonných hmot.
A firma na to zkrátka doplácí. Alespoň tedy do chvíle, než si pořídí sledování vozidel. Díky RMC-systému se totiž dá i toto zdánlivě neuhlídatelné snadno ohlídat. A to virtuální cestou.transport bagru
Stačí si tento systém pořídit, zvolit si parametry, které mají být sledovány, a pak se pohodlně usadit někde k počítači připojenému na internet a prověřit si v libovolném okamžiku cokoliv ze zmíněného firemního majetku a kohokoliv z obsluhujícího personálu. Protože před bdělým virtuálním okem nikdo neuteče, nikdo se neschová.
A firma díky tomu netratí, funguje efektivně. Přesně tak, jak tomu má být.